assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Wednesday, May 13, 2009

Lompat parti : Ini juga berita bohong .

Petang ini saya menerima email yang berbunyi " Adun PKR Kuala Kurau dan Ahli Parlimen PKR Bagan Serai akan keluar dari PKR. Difahamkan rundingan telah pun diadakan malam tadi dengan wakil BN Perak. Adun Kuala Kurau ini saya difahamkan terlalu meluat dengan perangai Nizar, kerana langsung tidak berbincang dengan semua Adun dalam kemelut poltik di Perak.Manakala Ahli Parlimen Bagan Serai itu pula ada masalah dengan Ketua Bahagiannya. Difahamkan ketua bahagiannya telah memberi amaran kepadanya yang berbunyi begini ' jangan harap kamu akan dipilih "

Katanya email ini mereka dapat dari blog Pembela Negara . Begitulah nasib pengirim email ini dia telah memperolehi berita dari blog yang pro BN. yang anehnya dia nampak percaya sangat dan saya mengambil sedikit ruangan di blog ini untuk menjawab kepada umum.

Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3


Saya telah menghubungi ADUN Kuala Kurau dan memaklumkan mengenai kandungan email ini, rupanya beliau telah sedia maklum dengan berita bohong yang disifatnya adalah tindakan terdesak UMNO dan BN setelah dipermalukan oleh keputusan mahkamah yang mengesahkan Nizar sebagai MB Perak.

Semasa bermesyuarat di IPOH kelmarin saya sempat berbual dengan Ahli Parlimen Bagan Serai seperti yang dimaksudkan.

Apapun saya ucapkan terima kasih kepada pengirim email, paling kurang dengan posting ini dapat menjawab kekusutan yang dialami.

daripada:idhamlim.blogspt.com/

No comments:

Post a Comment